viernes, 10 de septiembre de 2010

Blanco obniżki w dziale "denim"

Chciałabym móc powiedzieć że wszystko jest cudownie i nic mnie nie martwi. Ale niestety tak nie jest. Coś się wali a potem to tylko kwestia czasu by cała reszta legła w gruzach. Jak taka reakcja łańcuchowa. No ale nic ... nie jestem tu po to by pisać o moich problemach, ale o modzie. I już po raz drugi w ciągu tych ostatnich kilku dni zrobię reklamę sklepu Blanco. Ich nowa kolekcja jest po prostu świetna. Tym razem zaprezentuje wam kilka jeansowych ciuchów, najczęściej spodni. I jestem pewna że jeszcze w tym miesiącu jedna para jeansów i kurteczka trafią w moje ręce.



+ Kocham buty z pierwszego zdjęcia! Mam masę podobnych ale jeszcze jedna para nie zaszkodzi. Przynajmniej będę miała w czym chodzić do szkoły.

No hay comentarios:

Publicar un comentario