martes, 14 de septiembre de 2010

Urodziny

Tak jak obiecałam parę postów temu teraz opisze wam drugą część osiemnastki mojej koleżanki. Ta część jest znacznie ciekawsza. Odbyła się na tak zwanych "fiestach". Są to zabawy które trwają ponad tydzień i odbywają się co roku. Jest na nich wiele atrakcji, miedzy innymi wesołe miasteczko, dyskoteka na świeżym powietrzu, dużo konkursów i tym podobnych ... Ludzie czasami nawet przebierają się jak będziecie mogli zobaczyć na zdjęciach. I to chyba na tyle. Jak mówią tutaj "Jedno zdjęcie jest warte tyle samo co milion słów". Macie jakieś pytania?


















Koszulka: Projekt własny + hand-made
Legginsy: C&A
Buty: Atmosphere
Torebka: Primark

13 comentarios:

  1. Widać, że świetna musi być tam zabawa. :)

    ResponderEliminar
  2. Fajne zdjęcia, zwłaszcza to pierwsze ;D

    ResponderEliminar
  3. Osobiście uważam, że jeśli chodzi o Polskie marki, to Reserved jest jedną z najlepszych i powinni dostać się na rynek ogólnokrajowy. Chociażby gdzieś w Europie jeszcze otworzyć swój sklep. Ale to Polska, można tylko pomarzyć. :)

    ResponderEliminar
  4. Nie mieszkam w jakimś dużym mieście, więc moja Zara jest uboższa, ale widziałam ostatnio ciekawe czarne marynarki. :) Aczkolwiek w Niemczech widziałam o wiele więcej rzeczy.
    Właśnie o to chodzi, aby było gorąco. Jestem ciepłolubna i gdy tylko temperatura spada poniżej 20stopni ja się zaczynam już telepać i jęczeć, że zimno.;d

    ResponderEliminar
  5. http://mga-fashion.blogspot.com/ mój nowy blog:) serdecznie zapraszam:)

    ResponderEliminar
  6. Najlepsze są okulary w kształcie serduszek!! i lizaki. :)

    ResponderEliminar
  7. przyjaciółka przywiozła mi ją ze stanów ;)

    ooo no zabawa musiała być boska ;)))

    ResponderEliminar
  8. Też myślałam, że tylko ja to oglądam i też uwielbiam Amiego Jamesa! Jest naprawdę utalentowany i robi świetne tatuaże. Dlaczego nie lubisz Kat von D? Pytam z czystej ciekawości ;p
    + Podoba mi się twój blog. Impreza musiała być mega dzika ;dd
    + www.s-a-n-d-y-k.blogspot.com -zapraszam do komentowania i obserwowania

    ResponderEliminar
  9. Masz świetnego bloga! ;)
    Wieczór musiał być ciekawy ;D

    ResponderEliminar
  10. Biorę udział w konkursie "Bądź Glamour z TkMaxx, jeśli podoba Ci się moja stylizacja będę wdzięczna za głos:)
    http://www.konkurstkmaxx.pl/glosowanie_miesiaca.html nazywam się Karolina G.

    ResponderEliminar
  11. Witam .

    Powracam po 5 miesiącach przerwy. Ten okres czasu spowodował, że straciłam wszystkich czytelników, jakich posiadałam.
    "Wiem, sama po sobie, że ludzie lubią żyć życiem innych osób. Tak, jestem nikim, nikt zupełnie mnie nie zna, ale postanowiłam to zmienić. "

    Mam nadzieję, że dołączysz do grona moich czytelników. Pozdrawiam .

    ResponderEliminar
  12. jabłka w karmelu... pycha! fajne te Wasze koszulki :).

    ResponderEliminar
  13. Wyglada na niezla zabawe! Te okulary sa po prostu kosmiczne!

    ResponderEliminar