viernes, 10 de septiembre de 2010

Pierwszy outfit + Hiszpania na co dzień

A oto pierwsza stylizacja którą wstawiam na bloga. Zdjęcia zostały zrobione we wtorek gdy pojechałam na osiemnastkę koleżanki (szatynka). To tylko pierwsza część naszego dnia, jutro wstawię zdjęcia z tak zwanej "fiesty" i mój outfit na tamten wieczór. Zdjęcia zostały zrobione w miejscowości o nazwie Alcorcón (Madryt). W parku "Las Comunidades". Za parę dni postaram się pokazać wam trochę więcej miasta w którym sama mieszkam. Pozdrawiam i dziękuje wam za wszystkie komentarze ;**


Bluzka: New Yorker
Spodenki: Blanco
Buty: Blanco
Torebka: Primark
Bransoletka: Biba

4 comentarios:

  1. Masz świetną spódniczkę u buty!:)
    Przeglądając te zdjęcia coraz bardziej pragnę do Hiszpanii.;d Mam nadzieję, że moje marzenie się spełni i tam zamieszkam. :)

    ResponderEliminar
  2. Wyjechalas do Hiszpanii na jakiejs stypendium czy w inny sposob? Ja za to chialabym zamieszkac kiedys w NY. Ahh... ;D PS Fajna stylizacja.

    ResponderEliminar
  3. fajnie. też chciałabym wyjechać do Hiszpanii :P

    ResponderEliminar
  4. Fajnie, że masz możliwośc zamieszkiwania takiego urokliwego kraju :). Dołączam się do pytania: jakaś wymiana?

    ResponderEliminar