martes, 14 de septiembre de 2010

Marynarka

Już od dłuższego czasu myślę nad zakupem marynarki. Niestety nigdzie nie widziałam takiej która przypadłaby mi do gustu. Jedyna która mniej więcej mi się podoba jest firmy Tommy Hilfiger i kosztuje 300 euro. Niestety takie wydatek nie jest w moich planach i muszę poszukać czegoś tańszego. Widzieliście może podobne marynarki? Jak tak, to w jakim sklepie? Czekam na odpowiedzi i z góry dziękuje za pomoc.


+Parę zestawów które doskonale pasują do marynarki. Osobiście kocham numer 2 :)

3 comentarios:

  1. Uwielbiam marynarki! I ubierać się od czasu do czasu bardziej elegancko. :)
    Mi osobiście podobają się marynarki z Zary. Właściwie wszystkie modele. :)

    ResponderEliminar
  2. ja mam tylko jedną, ale dużo rzeczy pasuje do niej ;)
    ja moją kupiłam chyba w orsay'u.
    a co do zestawów mój fav to nr 1 ;p [by FunKe.]

    ResponderEliminar